ثبت نام | ورود به سیستم | فروشگاه آنلاین
انتخاب زبان
جنگ دفاع مقدس
آیه قرآن
مهدویت امام زمان (عج)
حدیث موضوعی
     
 
 
با سلام به هنرجویان عزیز
از این پس اخبار و اطلاعیه های مهم از طریق این بخش و سامانه هوشمند پیامک سایت، حضور محترمتان اطلاع رسانی میگردد. لذا ملاک مطلع شدن یا نشدن شما فقط گزارش دریافت پیامک سامانه به شما می باشد.


توصیه می شود هر زوز از سایت بازدید نمایید تا در جریان کامل اطلاعات کلاس آموزش مجازی قرار گیرید.
ارادتمند استاد
 
 
مقاله ای در باره شیوه برنامه نویسی شیء گرا بنویسید و در آن بطور کامل شیء، خصوصیت شیء، متد شی و روش کد نویسی برای شیء را توضیح دهید.

زمان تحویل مقاله: تا پایان روز 01/10/92 می باشد
توضیحات: مقاله حد اقل در 3 صفحه A4 بهمراه جلد آماده شود و
روی جلد مقاله یک عکس و نام کامل خود، نام کلاس، مقطع تحصیلی، نام درس، عنوان مقاله، تاریخ تالیف مقاله و نام استاد راهنما درج گردد.
 
 
یک بانک شامل 20 سئوالات از هر بخش طبق جدول اعلامی تهیه نمایید.

زمان تحویل پروژه عملی: تا پایان روز 22/9/92 می باشد
توضیحات: سئوالات طراحی شده قابلیت و بار علمی داشته باشند
هر بخش در یک فایل ورد با فونت تاهوما و سایز 12 و رنگ مشکی
نام هر فایل شامل نام هنرجو و نام درس و فصل سئوالات باشد
ردیف
نام هنرجو
فایل شماره یک
فایل شماره دو
1
علی اعتماد سعید
مبانی فصل 1
سیستم عامل فصل 1
2
ابوالفضل اکبری نژاد
سیستم عامل فصل 7
سیستم عامل فصل 8
3
محمد حسین بابازاده
مبانی فصل 2
برنامه سازی 1
4
محمد دینی
مبانی فصل 3
سیستم عامل فصل 2
5
محمد رضائی
مبانی فصل 4
سیستم عامل فصل 3
6
محمد مهدی سلیمانی
برنامه سازی 2
برنامه سازی 3
7
محمد مهدی سهرابی
مبانی فصل 5
سیستم عامل فصل 4
8
میلاد عزیز محمدی
برنامه سازی 4
سیستم عامل فصل 5
9
علی فارغبال خامنه
مبانی فصل 6
برنامه سازی 6
10
احسان میرزانژاد
مبانی فصل 7
سیستم عامل فصل 6
11
سهیل مرادی
برنامه سازی 5
سیستم عامل فصل 9
 
 
جدول برنامه آزمون های  پیش رو را با دقت مطالعه نمایید.

لطفا به روز و زمان آزمون ها دقت نمایید که به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهند بود.
نام درس
روز آزمون
تاریخ آزمون
نمره قبولی
       
 
 

عنوان آزمون: مقاله واحد اندازه گیری در وی بی
نام درس: برنامه سازی 1
تاریخ آزمون: 4/9/1392
نمره قبولی: 5
توضیحات: مقاله ای در مورد نام و مقدار واحد اندازه گیری در وی بی بنویسید.
ردیف
نام هنرجو
نمره
وضعیت
1
علی اعتماد سعید 
خیلی بد - بی توجه به درس
2
ابوالفضل اکبری نژاد
0
خیلی بد - بی توجه به درس
3
محمد حسین بابازاده
0
خیلی بد - بی توجه به درس
4
محمد دینی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
5
محمد رضائی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
6
محمد مهدی سلیمانی
5
عالی
7
محمد مهدی سهرابی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
8
میلاد عزیز محمدی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
9
علی فارغبال خامنه
0
خیلی بد - بی توجه به درس
10
احسان میرزانژاد
0
خیلی بد - بی توجه به درس
11
سهیل مرادی
0
خیلی بد  - بی توجه به درس
 
 

عنوان آزمون:
یک برنامه که دقیقا شبیه برنامه ماشین حساب ویندوز باشد
نام درس: برنامه سازی 1
تاریخ آزمون: 18/9/1392
نمره قبولی: 5
توضیحات:
یک برنامه که دقیقا شبیه برنامه ماشین حساب ویندوز باشد را کد نویسی کنید و بسازید.
ردیف
نام هنرجو
نمره
وضعیت
1
علی اعتماد سعید 
0
خیلی بد - بی توجه به درس
2
ابوالفضل اکبری نژاد
4
خوب
3
محمد حسین بابازاده
3
متوسط
4
محمد دینی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
5
محمد رضائی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
6
محمد مهدی سلیمانی
5
عالی
7
محمد مهدی سهرابی
0
خیلی بد - بی توجه به درس
8
میلاد عزیز محمدی
3
متوسط
9
علی فارغبال خامنه
3
متوسط
10
احسان میرزانژاد
0
خیلی بد - بی توجه به درس
11
سهیل مرادی
0
غایب
 
 
فهرست برنامه های ارسال شده توسط دوستان برنامه نویسمان را در زیر مشاهده می نمایید. امید که با بررسی این پروژه ها در ساخت پروژه های خود بهتر گام بردارید.

شما نیز می توانید سورس کدهای برنامه های ساخته شده خودتان را برای استفاده دیگران از طریق info@Nite.ir ارسال نمایید.
ردیف
عنوان پروژه
نام هنرجو
تاریخ ارسال
لینک دانلود
شرح پروژه 
           
 
 

هنرجوی گرامی: unknown ، به بخش آموزش مجازی خوش آمديد.

 
 

وضعیت کارنامه انضباطی هنرجویان
ردیف
نام هنرجو
نمره
وضعیت
1
علی اعتماد سعید 
20
عالی
2
ابوالفضل اکبری نژاد
20
عالی
3
محمد حسین بابازاده
20
عالی
4
محمد دینی
20
عالی
5
محمد رضائی
20
عالی
6
محمد مهدی سلیمانی
20
عالی
7
محمد مهدی سهرابی
20
عالی
8
میلاد عزیز محمدی
20
عالی
9
علی فارغبال خامنه
20
عالی
10
احسان میرزانژاد
20
عالی
11
سهیل مرادی
20
عالی
 
 
فهرست نمونه سئوالات مفید ارسال شده توسط دوستان خوبمان را در زیر مشاهده می نمایید. امید که با بررسی این نمونه سئوالات در مسیر علمی خود بهتر گام بردارید.

شما نیز می توانید سئوالات طراحی شده توسط خودتان را برای استفاده دیگران از طریق info@Nite.ir ارسال نمایید.
ردیف
نام درس
نام هنرجو
تاریخ ارسال
لینک دانلود
شرح نمونه سئوالات 
           
 
 

دانلود های هفته
ردیف
نام هنرجو
موضوع
دانلود
1
استاد
عکس هفته
2
استاد
سخن هفته
3
استاد
فیلم هفته
 
4
استاد
کتاب هفته
 
5
استاد
بازی هفته
6
استاد
نرم افزار هفته
 
7
استاد
کارتون هفته
 
11
استاد
قرائت هفته
 
 

کرسی تلاوت هفته
سهم تلاوت هفتگی هنرجویان در فهرست زیر برای هر هفته بر اساس قرآن های رسم الخط عثمان طه مشخص میشود، امید که با تلاوت قرآن و هدیه آن به آستان مقدس امام المنتظر گاکی کوچک در شادی قلب نازنین آن حضرت برداشته باشیم.
تذکر: تلاوت را با صلوات شروع کنید و بعد از تلاوت باز صلوات فرستاده و ثواب تلاوت را به امام زمان هدیه نمایید.
ردیف
نام هنرجو
صفحه
سوره - آیه
1
علی اعتماد سعید 
582
النباء - 1 الی 30
2
ابوالفضل اکبری نژاد
583
النباء - 31  الی 40  + النازعات - 1  الی 15
3
محمد حسین بابازاده
584
النازعات - 16  الی  46
4
محمد دینی
585
عبس - 142
5
محمد رضائی
586
التکویر  1  الی 29
6
محمد مهدی سلیمانی
587
الانفطار - 1 الی 19 + المطففین - 1  الی 6
7
محمد مهدی سهرابی
588
المطففین - 7  الی 34
8
میلاد عزیز محمدی
589
المطففین - 35  الی 36  +  الانشقاق - 1  الی 25
9
علی فارغبال خامنه
590
البروج - 1 الی 22
10
احسان میرزانژاد
591
الطارق - 1  الی 17  + الاعلی - 1  الی 15
11
سهیل مرادی
592
الاعلی - 16  الی 19 +  الغاشیه - 1  الی 26
12 علی محرابی 593 الفجر - 1 الی 23
 
 
کلام نور هفته
یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
     
 
 
 
من مواعظ النبي صلّى الله عليه وآله وسلّم:

طَلَبُ العِلمِ فَریضَةٌ عَلی کُلِّ مُسلِمٍ، اَلا اِنَّ اللهَ یُحِبُّ بُغاةَ العِلمِ .

طلب علم بر هر مسلمانی واجب است، همانا خدا جویندگان علم را دوست دارد.

(اصول کافی ج 1 /باب دوم/ص 35)

 
     
 
 
چه کسانی تیز هوش هستند؟
گرچه نمره آزمون هوش می تواند ملاک نسبتاً خوبی برای تعیین و تعریف افراد با هوش باشد اما باید توجه داشت که این گونه آزمون ها قادر به اندازه گیری همه جنبه های هوش نیستند, برای مثال یکی از جنبه های تیز هوشی که در تعریف وشناسایی آنان به کار می رود قدرت رهبری و مدیریت ونیز خلاقیت آنان است که تست های هوش نمی تواند این ویژگی را اندازه گیری کند.
تعاریف متعددی از تیز هوشی شده است که به چند نمونه آن اشاره می شود:
در اصلاحیه 1978 قانون عمومی آمریکا کودکان تیز هوش چنین تعریف شده اند: کودکان و نوجوانان سنین قبل از دبستان, دبستان ,یا دبیرستانی که دارای توانایی هوشی بالا , خلاقیت,توانایی در یک موضوع علمی خاص و توانایی مدیریت و رهبری هستند و به خدمات آموزشی خاصی نیاز دارند.
به هر حال ضریب هوشی یکی از ملاک های بسیار مناسب برای شناسایی کودکان تیز هوش است. ضریب هوشی 140-130 ملاک تعیین کودکان تیز هوش است.
در تعریف دیگری ,کودکان تیز هوش و با استعداد کسانی هستند که بر طبق تشخیص افراد صلاحیتدار و اهل فن به دلیل استعدادهای بر جسته خود قادر به عملکرد های عالی هستند این کودکان به خدمات و برنامه آموزشی متفاوتی ورای آنچه معمولا از طریق برنامه عادی مدرسه ارائه می شود ، نیازمندند تا به مسولیتشان نسبت به خود و جامعه واقف شوند.